تعمیر گیربکس چینی

تعمیر گیربکس چینی

تعمیرگیربکس چینی تخصص ماست .

تعمیر گیربکس چینی تخصص ما در تعمیرگاه گیربکس احمدی. تعمیر گیربکس اتوماتیک، تخصصی حساس است که اگر به متخصص خوب سپرده نشود باعث خرابی قطعات دیگر و چندین برابر شدن هزینه تعمیرات میشود .تمامی خودروهای چینی باید در فواصل منظم سرویس شوند. هر سرویس گیربکس اتوماتیک باید حدودا هر 35000 کیلومتر انجام شود.

ما در تعمیرگاه گیربکس احمدی به شما تضمین می دهیم :
تکنسین های آموزش دیده
تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.
قطعات اصلی و نو
تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی و نو را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده میکنند تا تعمیر گیربکس خودرو چینی شما به بهترین نحو انجام شود.
تعمیر انواع گیربکس‌های چینی
ترتیب شفت و نصب آن دو ویژگی مهم در درایو دنده یا گیربکس است که عامل اصلی نامگذاری این قطعه محسوب می‌شود. در حال حاضر اکثر خودروها به این فناوری مجهز هستند و در صنعت خودروسازی رقابت بالایی بر سر این فناوری در دنیا وجود دارد. برندهای چینی در سال‌های اخیر توانسته‌اند به دلیل استفاده از فناوری‌های نوین و توجه به نیاز بازار در کنار قیمت کمتر نسبت به خودروهای اروپایی به فروش بالایی در ایران دست یابند.

تمامی گیربکس‌ها به دو دسته اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می‌شوند. کیفیت پایین خودروهای چینی نسبت به کشورهای دیگر، ممکن است نیازمند تعمیرات بیش‌تری باشد. با توجه به افزایش متقاضیان خرید خودروهای چینی، تعمیرات قطعه‌های آن به طور تخصصی در ایران در حال انجام است. این گیربکس‌ها از کیفیت و دوام متفاوتی نسبت به خودروهای اروپایی برخوردار هستند. اما تیم مجرب تعمیرگاه گیربکس احمدی، تمامی آموزش‌های لازم برای تعمیر این قطعات را آموخته است. بنابراین نگران خودروی خود نباشید. خدمات سرویس دوره ای و تعمیر گیربکس اتوماتیک چینی، تعویض روغن گیربکس و بسیاری از خدمات دیگر در تعمیرگاه الو گیربکس به صورت تخصصی انجام می شود.

جهت هرگونه مشاوره و جهت تعیین وقت تعمیرات با شماره 09192257370 تماس(کلیک کنید) حاصل نمایید .